זעם בבית שמש: שכונות צדדיות נצבעו ב'כחול לבן'

    ארי וידר 3 Comment on זעם בבית שמש: שכונות צדדיות נצבעו ב'כחול לבן'
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבים בעיר בית שמש זועמים על כוונתה של העירייה להחיל לראשונה אזורי חניה בשכונות תוך מתן קנסות העובדה שהאירוע קורה כיממה לאחר הדיון הסוער והשעייתו של חבר המועצה מרדכי דירנפלד מאחריות על הכספים בעירייה, מעצימה עוד את תחושת התושבים.

    מתברר כי עיריית בית שמש החליטה לאחרונה, כנהוג במרבית הערים, לצבוע אזורי חניה בשכונות העיר בכחול ולבן, כאשר החונים שלא על פי הסימונים ייאלצו לשלם קנסות לקופת העירייה.

    רבים מתושבי העיר לא אהבו את היוזמה החדשה של העירייה, בפרט לאור העובדה שנודע כי עיריית בית שמש לא מוכנה הייתה להתגמש בעניין טבלת ההנחות בארנונה, ומספר תמרורים שהוצבו בידי העירייה בשכונות שבהן יחולו הסדרי החניה החדשים, נעקרו ממקומם ונזרקו למיכלי האשפה.

    בעירייה ציינו כי בעת ההחלטה ציינה אדריכלית העיר גב' יעל היימן כי באזורים בהם אין לדיירים באזור חניות אחרות, הם יקבלו תו חניה אזורי שיאפשר להם חניה חינם.

    גזבר העירייה רו"ח אריה ברדוגו ציין כי בשל העלויות הגבוהות של תפעול הסדרי החניה לא צפויות לעירייה הכנסות משמעותיות מדמי החניה, וכי כבר כעת משקיעה העירייה למעלה ממיליון ש"ח בהסדרת מקומות החניה. מטרת העירייה היא לפתור את מצוקת החניה ולסייע לתושבים ולסוחרים ע"י הגדלת מקומות החניה הפנויים לרווחת הלקוחות, נמסר.

    ראש העיר משה אבוטבול אמר כי "פתרון מצוקת החניה היא חלק ממדיניות שיפור השירות לתושב, הן לסוחרים והן ללקוחות, וכי ועדת התנועה תכונס שוב בעוד תקופה לבחינת ההסדר ולשמיעת בעלי העסקים, בכדי שהפתרון יהיה לשביעות רצון כולם".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אבוטבול, לפחות תשקר לא שקרים גסים…

    2. 2

      נו, אז מה הבעיה, הם יהיו כמו כל הערים…

    3. 1

      תושבי בית שמש תפסיקו להתבכיין ותהיו כמו כל עיר נורמלית די!!!